Jul i skånegården

Ja då var den här, kvällen innan julafton, och jag tar en paus
i julstöket och uppdaterar med ett julreportage som Anna och
jag hade med i Leva & bo (Nr 50) för ett par veckor sedan.
 Nästan så långt söderut man kan komma i Sverige bor Camilla
och hennes familj på en vacker kringbyggd korsvirkesgård.
När de köpte gården hade den stått tom i trettio år och det fanns
varken vatten eller avlopp indraget så jag kan knappt föreställa
mig hur mycket jobb de lagt ner, men det måste vara enormt.






Tack Camilla för att vi fick komma till er i juletid!
Vill ni se mer, kika in på Instagram @hermanstorpsgarden

GOD JUL på er alla och tack för att ni tittar in här!
(Kan hända tittar jag in här senare ikväll med mer julreportage).

XO

1 kommentar:

It's me sa...

Merry Merry Christmas love Ria x ❤️