Jul på vackra Jolsgård

Det är en byggnadsvårdares dröm att komma hem till Frida och Harry
på Jolsgård mitt i Västergötland. Gamla trägolv, dörrar, fönster, allt
finns bevarat och kan man tänka sig en mer stämningsfull grund till
dekorationerna i juletid? Inte kan jag i alla fall!
Se och läs mer i reportaget som Anna och jag har med i Lev Landlig
10/2015. Kika gärna in hos Frida på Instagram också @fridafroggy.







Tack för att vi fick komma till er!

och till er alla...en riktigt GOD JUL så här några minuter in på
julaftonsdygnet.

5 kommentarer:

Meta sa...

Ett riktigt julhus du hittat. så vackert och stämningsfullt.
Önskar dig en fin och fridfull JUL
Kram Meta

STENLYCKA sa...

En underbar jul till dig!
Kram Raina

Suffershill House sa...

Frohe Weihnachten und God Jul!
Kram
Solveig

It's me sa...

Merry Merry x mas......love Ria ...❤️❤️❤️

Maria at inredningsvis sa...

HERREGUUUDDD vilket vackert gammalt lantkök och den kakelugnen jag blir helt LYRISK :) Jag önskar dig ett Riktigt Gott Nytt År och God fortsättning i ditt fabulösa hus!

Idag visar jag mitt nya kök och stolar på bloggen:)

LOVE Maria