Äntligen!


Alla som känner mig vet att naturen ligger mig oerhört varmt om hjärtat.
Skog, vidsträckta landskap, sjöar, hav, växter, odling, djur...
allt det som är en del av naturen.

För mig har det alltid varit naturligt att ta med mig naturen in i hemmet
på olika sätt. Det har varit drivvedsinstallationer, stensamlingar, snäckor,
grenar, växter, fårskinnsfällar och mycket annat...och inte minst har det
varit tavlor med naturinspirerade motiv på väggarna.

Jag har haft det på gång länge - i flera år faktiskt, men ibland måste
saker få ta sin tid. Jag har behövt se mina motiv under en längre period
för att veta att de håller. Nu vet jag att de gör det! Egentligen är detta
skitläskigt och jag skulle helst vilja springa och gömma mig
- men nu är det dags - varmt välkomna in i min alldeles egna webbutik!
Ni hittar den om ni klickar HÄR!


 
 






Den första kollektionen är en signerad och numrerad upplaga om 100 st.
De är embosstämplade för att garantera äkthet. Papperet är det finaste ni
kan tänka er, 100% bomull, tjockt och härligt med akvarellstruktur.
Storleken är A2 (42x59,4cm)
340g/m2 

Vill du bli återförsäljare?
Skicka mig ett mejl på info@carinaolander.se


XO

5 kommentarer:

svart vitt och rött sa...

Superfint!! Stooort grattis! Det här har du gjort bra!

Sanna Vähäjylkkä sa...

Helt underbara bilder! Stor lycka till Carina 💛 Det kommer att gå superbra! Kram

Sanna Vähäjylkkä sa...

Helt underbara bilder! Stor lycka till Carina 💛 Det kommer att gå superbra! Kram

days by leon sa...

Jättevackra bilder! Stort grattis till dig och lycka till!:)

Meta sa...

Så fina bilder det blir säkert bra.Blir så glad när nya människor vågar satsa.
Lycka till
Kram Meta