Högt uppe på ett berg

Jag trodde att jag sett det mesta av Göteborg ända tills
gpsen ledde mig genom vindlande små gränder och upp
för ett brant berg där utsikten åt ena hållet var en dalgång
med fina små villaträdgårdar och där man på håll kunde se hur
husen klättrade på den andra bergssidan. Åt andra hållet
en vidunderlig utsikt över Göteborgs hamninlopp och
Älvsborgs fästning. Det kändes mer som att jag befann mig
på Marsstrand än mitt inne i Göteborg.

Nu finns reportaget som Anna och jag gjorde hemma hos
familjen Scholtz ute i tidningen Lantliv 5/2016.






Anna Scholtz driver företaget Stories by Anna så kika gärna
in på hennes websida HÄR och Instagram @storiesbyanna också.

Gööörstort tack för att vi fick komma till er!

XO

1 kommentar:

Annabell sa...

Tack snälla, det var bara roligt att ni kom�� och tack för fina fantastiska bilder, kramkram