Det småländska lugnet

Det har varit lite mycket det senaste och orken att hålla
bloggen uppdaterad har inte funnits. Jag har inte ens orkat
lägga upp en enkel mobilbild på Instagram senaste veckan.
Men allt är inte ledsamt utan jag har mycket roligt på gång
framöver och det i kombination med vitamintillskott av
D-vitamin hoppas jag ska göra susen!

Men alla reportage vi har eller har haft ute i tidningarna
kommer att komma upp både här på bloggen och på Instagram
så ni kommer inte missa något :-).

Igår kom en ny Lantliv i brevlådan men det reportage jag vill
visa er idag var ute i förra Lantliv, alltså nummer 1/2017.
Jag glömmer aldrig när vi åkte för att göra reportaget där, Anna
och jag. Jag körde och Anna skötte gpsen. Och har ni någon
gång kört efter en gps vet ni att ibland väljer den de minsta och
till synes mest ologiska vägar bara för att de är närmast.
Vi tog oss fram i djup snö på oplogade små skogsvägar där jag
inte vågade slå av på farten för då hade vi fastnat mitt ute i
ingenstans utan att ta oss varken framåt eller bakåt.
Något försenade kom vi ändå fram tillslut till Edytas paradis
mitt ute i den småländska idyllen. Finns så mycket vackra platser
i Sverige i allmänhet, i Småland i synnerhet...och här är ett av dem.










Följ gärna Edyta på Instagram för att se mer @edytahammar

Tusen tack för att vi fick komma till er Edyta!

XO

Inga kommentarer: