I röjartagen . . .

Hej på er!

Har ni sett vilken söt fil de fer-ram jag fått tag i. Ursöt tycker jag, och det fina var att den passade PERFEKT storleksmässigt till de gamla korten jag fyndade på loppis för några veckor sedan. Ibland ska man ha tur! :)

Jag är i röjartagen och har bestämt mig för att sälja 6 st gamla charmiga stolar. De är supercharmiga men ett renoveringsprojekt för den händige. Behöver limmas om i benen och en av stolarna saknar en ryggspjäla. Har just lagt ut en annons på blocket men det tar ju ett litet tag innan annonsen kommer in.


Är du intresserad kan du kontakta mig via bloggen eller söka på blocket. Den kommer att finnas under: älvsborg, möbler & heminredning, bord & stolar. Rubriken är: Stolar, 6 st.
Hoppas solen skiner på er!
Kramelikram

Kommentarer

Vilken ljuvlig liten ram.. Och så snyggt det blev..

Ja stolarna är verkligen charmiga, hoppas du får dem sålda..

Kram
Mia
Unknown sa…
Oj så fin ram! Ha en trevlig midsommar. KRAM Petra
Halloj där !!
Åhh vilken underbart söt ram..!!
Och vilka fina stolar, jag sålde 4 stolar igår som jag hade lagt ut på blocket, på några timmar var de sålda !! Blocket är bra..lycka till med försäljningen..
Ha det gott
Kraam Anette
Godmorgon!!
varenda gång jag tittar in så tänker jag oj vilka vackra bilder..Du har en magisk förmåga att fota..i love your objektiv..hi hi..

Du är en mycket duktig fotograf..
Ljuvliga bilder..
Stolarn aär bara så fina..
Dem får du sålt i ettnaffs..
kram anna
What a beautiful picture frame!! Aren't flea markets just the greatest ever.

Regards, Miranda
Anonym sa…
hej,
och tack för dina goa kommentar inne hos mig!

Åh, du har så fina bilder här inne!
Gillar ditt skåp några inlägg här under, tycker det är så fint som det är, fast jag förstår om du vill förändra med lite färg, blir säkert vackert det med.
Själv är jag helt kär i lite annat än vita möbler just nu och tycker det trärena är så vackert.

skön onsdagkväll till dig! //camilla
hallojs!!! jättefina bilder!!
SÖTA STOLAR...TÄNK LITE VITFÄRG PÅ...SYND BARA JAG REDAN HAR SÅ MÅNGA!!!KRAM MILLAN
Millas hem sa…
Hej!

Tack så himla mycket för din gulliga kommentar!
Stolarna har det rätta stuket, och kommer att bli kanonfina efter lite arbete, kan se det framför mig!
Det är precis som du säger att lite grått är nog ingen dum idé alls, blir man inte nöjd får man väl plocka fram penseln och sandpappret igen! :)

Ha det gott!

Kram Camilla
Det var en charmant liten ram! Fyndade en ram idag jag med på favoritloppisen. En sådan där gammal med ornament och lite guldig. Den har redan blivit vitmålad!! :-)

Att du kan med att sälja de stolarna! Fast om man känner att man aldrig kommer att få plats för en sak eller tid att göra i ordning det, så kan det ju vara bra att sälja vidare det till någon som ar väl hand om det!

Ja, det lät ju som fina saker som du missade! Men det kommer ju alltid nya auktioner och loppisar, kanske något än bättre väntar där...
Hallojsan!

Tack för besöket. Tänk att det finns mera lådomaner än jag! =). Vilka fina stolar du säljer, jag hade en period då jag var stoloman åxå, vi har ett förråd med ett 10-tal som står och väntar på att användas när lusten faller på. Men det får räcka med en mani i taget, (hihi).

Ha en go Midsommar på dig med.

Kraaam Cin
Violetta sa…
Rammen er veldig søt, og med riktig bilde og blonde ble det helt perfekt! :)

Her i huset er det ikke plass til en stol til, men du får garantert kjøpere!
Unknown sa…
Stolarna är jättefina det blir nog inga somhelst problem att bli av med dom!

HA en underbar midsommar, kram Pia
Vilken fin ram och ljuvliga foton! Dina gamla stolar hade passat mej bra, jag är på jakt efter bruna stolar nämligen...

Så mycket fint i inlägget under, resväskor på löpnade band, vackert! Och vilken snygg järnsäng!!

En riktigt skön midsommar önskar jag dig min bloggvän! Mari.
...pst, förresten, jag hoppas du såg förr att du hamnade i min länklista, som jag sa, men jag har två, den med bilder är det inte så många i, måste "känna in" bloggen i fråga först...och annat som ska stämma: )
Men NU har du hamnat i listan med bild!!
Anneli sa…
Önskar dig en riktigt, riktigt skön midsommarhelg!!

Kram
Unknown sa…
Åh det låter som ett underbart sätt att fira sin midsommar! Kram Petra
LIVS LYST sa…
Hei venn!!

Ja, du har fulgt helt med i timen. Jeg bor ikke i huset du ser bilde av. Det er min kjærestes sitt. Og han har et rom til rådighet. I dag skal vi begynne å sette inn tingene! Det blir spennende!!!

Uansett om vi får solgt noe eller ikke, er det jo i alle fall gøy!! (Men vi har faktisk solgt litt allerede før blogshop`en er åpen.)

Gleder meg jeg! ;O)

Ha en kjempe fin dag Carina. Og hadde jeg bodd litt nærmere, ville jeg kommet og sett på stolene dine! ;O)

Klem fra meg
LIVS LYST sa…
Nå ble det mange kommentarer fra meg her... skal sluttte nå. MEN denne fil de fer- rammen. Hvor har du fått tak i den? Den var nydelig!!! En slik skulle jeg GJERNE hatt...!!!!

Populära inlägg i den här bloggen

Flyttloppis/försäljning

Bambugrupp i TineK-stil säljes

Brev från kolonin