Vintage House-Sandras badrum i Tove Hem och Trädgård

Hej alla ni söta!
Tack för alla era goa kommentarer om vårt badrum! Nu blir det mer badrum....Sandra som har bloggen Vintage House har med sitt badrum nu i Tove Hem och Trädgård. Anna och jag hade en mysig dag tillsammans med Sandra och hennes familj en dag i vintras, och det är jättekul att se det färdiga resultatet i Tove-magasinet nu. Deras badrum är riktigt riktigt fint!
Tack Sandra och Mikael för att vi fick komma till er!




Av: Anna Truelsen Foto: Carina Olander



Kommentarer

Lilla Blanka sa…
Hej goa Carina!

Wow ett rykande färskt inlägg =) Härligt!

Ojoj vilka fina bilder och villken mysigt badrum hon har, Sandra.

Kram
Mia
Åhh, så kul med Sandras badrum. Då ska jag ta och köpa den tidningen. Alltid kul när det är någon man vet, eller hur?
Ha det gott!
Kram kram
Hej!!

Mycket kul på G nu.. Såå fint alltihop.. Köpte sköna hem för att kolla in ert hem.. Fint det är!
Vilket badrum ni har.. Love...
Sandras hem likaså.. så fint..

Kram på dig!

Mia
Alberte sa…
Det er så lekkert, innbydende, romantisk og vakkert!
Jeg skal ut og kjøpe magasinet i morgen! Da blir det fredagskos med de flinke jentene!
Takk!
Klem ♥ Jannicke
Badrummet är alldeles fantastiskt fint - helt underbart OCH så himla fina foton, gah...

Kramiz aka
north pal sa…
thank God for the all my blog people and the wonderful contact i have with them.Bestest,Denise
Unknown sa…
Hej!
Vilkert vackert badrum hon har Sandra och ditt går inte av för hackor heller. Är så avundsjuk på det....
Måste fråga dig Carina du vet ju vilken kamera jag har. Kan jag få så fina bilder med min eller är det kört? Jag får inte till det ljuset som du får. Jag ändrar bländare och slutare och allt vad det heter.

Kramis Anna
Vilken ljuvlig ljuskrana... den får mitt hjärta att bulta lite extra.. ha en god helg kramar J
ÅÅÅ for et flott bade rom Carina har..

nydelige detaljer.. jeg må ut å kjøpe bladet...
Dere har tatt kjempefine bilder
klemmer

Populära inlägg i den här bloggen

Flyttloppis/försäljning

Bambugrupp i TineK-stil säljes

Brev från kolonin