Bloggpaus!

Behöver en paus. Vet inte när jag återkommer, eller om jag återkommer.
Sköt om er!

Kommentarer

Unknown sa…
Men då, hoppas du kommer tillbaka någon gång! Jag har själv tänkt i de banorna....
Ta hand om dig!
Kram Anna
Anonym sa…
Oj?! Hoppas din ork kommer tillbaka..Man måste göra det man orkar och klarar och inte lägga för stora krav på sig själv..;-)

Ha det gott!
När livet snurrar i 100 knyck är det dags för eftertänksamhet, helt rätt att sätta ner foten då. Bloggandet ska vara roligt och lustfyllt, inte ett krav. Sedan vet jag inte av vilken anledning du tar en paus nu, gick bara till mej själv hur jag tänker om mitt liv och bloggandet! Vi finns alltid kvar här om och när du vill återvända!
Eija
Fru Ekeby sa…
Så tråkigt för oss alla!
Men allt har sin tid...så gör det du känner för...och välkommen tillbaka om det blir så!
Lycka till!
Åh, vad tråkigt men man ska bara blogga om man hinner och vill! Hoppas dock att din paus blir kort och att du snart är tillbaka!!!

Lycka till med resten i ditt liv, kramar Maria!
En STOR, VARM kram till dig!
Mia
Norregård sa…
Men vännen, det har väl inte hänt något!? Hoppas att allt är bra med Dig;o) Ta en paus och känn efter, jag kommer sakna Dig.....

Varma kramar Malin
Karin Krut sa…
Sköt om dig och de dina! Vi finns kvar här om och när du återkommer.
Kram Karin
Kristin sa…
Hej Carina! Så tråkigt, jag kommer sakna dig. Jag hoppas det inte är något tråkigt bakom beslutet.

Jag läste om ert vedförråd. Det var oturligt och tråkigt däremot, fy attans så jobbigt det måste kännas när ni lagt så mycket arbete på det. Hoppas det kan gå på någon försäkring?

Stor kram till er i alla fall från mig!

Kristin
Åh... Kommer sakna dina vackra inlägg!
Sköt om dig nu!
kram, Ann-Christine
Ta väl hand om dig Carina, du har gett oss alla så mycket inspiration genom din blogg och visst kommer vi sakna dig här.
Hoppas inte det hänt dig något allvarligt utan att du bara behöver andas lite mer frihet.

Var rädd om dig
Kram
Marianne
Mejrams! sa…
Kommer att sakna dig och din blogg! Hoppas du återvänder. Kram Merja
Nämen.. Kära vän..
Å jag hoppas du återkommer..
Kommer sakna dina vackra inlägg..
Men jag vet.. har med tänkt så ibland..
Hoppas ni har det bra bara och inget allvarligt har hänt..

Kram på dig!

Mia
Designe sa…
Hej! Självklart ska du ta en paus om du känner för det! Jag hoppas bara att du nån gång framöver kommer tillbaka och bloggar för din blogg är en av dom jag inspireras mest av och ofta tittar in till! Hoppas inget allvarligt har hänt utan att det är något övergående! Kram :)
It's me sa…
Take your time darling....but i really hope that you will come back soon !!! warm hugs lots of love Ria......xxxxx.......
Loella sa…
Ohhhh....:( Men bra att du lyssnar på dig själv, hoppas din ork kommer tillbaka. Man ska göra det man orkar och klarar och inte lägga för stora krav på sig själv.. för om det är något vi är duktiga på så är det just det...

Take care Loellan
Kamomilla sa…
Alla kan behöva en paus nångång. Hoppas du orkar tya upp bloggandet igen, för dina inlägg är alltid så vackra och inspirerande!
Kram , Kamomilla
Alberte sa…
Carina, take your time - but come back!
Du inspirerer!!
Fantastisk reportasje i JDL - elsker kakkelovnene dine.
Du har smak, stil og lidenskap.
Stor klem fra Jannicke
Tulipa sa…
Hej Bästa Carina!

Jag längtar redan tills du är tillbaka.
Ha det riktigt bra och jag hoppas vi ses igen , både på bloggen och annars också.

Kram Mariette
Marie sa…
Var rädd om dig min söta vän!

Vi hörs!
Kramar Marie
♥ Pia... sa…
Hej.. jag hoppas du kommer tillbaka ..för en mer inspirerande blogg får man leta efter.. men vila och paus det behövs.. jag är nästan på gång med en bloggpaus själv så jag förstår.. kram..Pia
gamla skolan sa…
Hoppas du kommer tillbaka vännen !! Handdukarna kom fram idag och var verkligen jättefina . Tusen tack ! Var rädd om dig ! Kramar Susanne ♥
Sköt om dig vännen!

Hoppas få se dig igen, hälsningar och kram Monica
Ha det gott

Styrkekramar från norr

/Katarina
Anonym sa…
Var rädd om dig! Tänker på dig. Gör det som är bäst för dig.
Kram Marita i Björkhagen
Syster vit sa…
Det var tråkigt att höra men det är ibland inte fel att stanna upp och andas. Det får inte kännas stressande att blogga då försvinner ju det roliga. Hoppas du kommer tillbaka.
Kram Liselott
Junk De Lux sa…
Ta vare på deg selv Carina...håper virkelig at du kommer tilbake med all din nydelige inspirasjon!

Det har vært en stooor glede å følge deg...virkelig<3

Klem,Hanne
Oj då! Hoppas du kommer tillbaka! Kram!
pudelflicka sa…
En blogg kräver en massa och man har inte alltid tiden men jag hoppas du kommer tillbaka då jag tycker om din blogg!
Hedvig
Hoppas du återkommer en dag..
Sköt om dig..

Kram Mia
north pal sa…
i am very sorry and sad that you may giving up the blog. i feel bad as you are one of my favorites.but, i can understand that you may want a break. so, what ever you do, enjoy it. Bestest,Denise
Goa sa…
Hjärtat!...jag vet hur du känner. Faktiskt!

Vila på du. Sen hoppas jag självklart att du återkomemr, men det bestämemr du.

Ville bar atacka tusen gånger för att du lät mig ta del av ditt vackra, varma, underbart mysiga hem i J.D.
Absolut det finaste av allt i denna utgåvan!
Underbart och I ♥ it!

Stora varmaste kramen till dig, fina, fina Carina.
Du får gärna maila mig, om det är något du behöver dela med dig av.
Japp, bara om du vill och behöver.
Jag vill att du ska må bra.

Kom ihåg...du är fantastisk!

Tänker på dig...
Ja... bara när jag såg det taket tänkte jag att det är ju tungt nog, sedan innehåller ju livet andra motgångar och måsten också... men ta den paus du behöver, bara du kommer tillbaka!!! Du har bloggvärldens finaste badrum och sovrum och hela huset är läckert, gilar din smak, stil och foton, så jag väntar tålmodigt och hoppas på det bästa... Bloggvännen Mari.
Dona blogg sa…
Kommer att sakna dig, men du finns ju där i alla fall - med eller utan blogg.


Sköt om dig!
Varma kramar
/Pernilla
Designe sa…
Måste bara säga att ditt hem är fantastiskt! Reportaget i Jeanne d'arc var superfint! Kul att se rummen ur andra fotovinklar än vi sett tidigare! Kram :)
Lilla Blanka sa…
Hej gumman!

Först en stoooor kram! *kraaaaaaaaaaaaam*

Sedan, WOW och GRATTIS till ett makalöst fint reportage!!! Såå vackert, jag bara satt och njöt.

Ha en jättefin helg!
Kram
Mia
Men älskade vän, fick ont i magen när jag läste om ditt beslut om att ta en paus på grund av något som har hänt. Hoppas verkligen att det inte är nåt för allvarligt.

Förstår att du vill ta ett steg tillbaka och landa. Jag skickar många ljusa tankar till dig gullet, och hoppas verkligen att det går bra för dig. Kommer sakna dig oerhört, .... du är min stora inspirationskälla.

Varma kramar och pussar till dig.
Cin
Junk De Lux sa…
Jeg klarer ikke stoppe å tenke på deg og håper det går bra...

Sender en stoooor internett-klem!

Hanne
hej, beklagar sorgen till er alla! Ens djur blir som familjemedlemar som bor i ens hjärta...Önskar att jag hade en katt att ge er då jag är övertygad om att den skulle ha det bra hos dig, men tyvärr så har jag ingen...ha en trevlig advent och ta hand om dig och ta det lungt! Kramis semlan

Populära inlägg i den här bloggen

Flyttloppis/försäljning

Bambugrupp i TineK-stil säljes

Brev från kolonin