Sunday44

Ibland när jag ser mig omkring här hemma så känns det som att vi bor i ett zigenarläger. En nackdel med att gilla loppis och Tradera mm är ju att det fylls på här hemma. Lite väl mycket grejer blir det. Likadant är det med pysslandet. Jag måste få mitt pysselbehov tillgodosett men var ska man göra av allt?
Idag har jag dock tagit tag i detta och fyllt bilen med grejer som jag ska lämna in till kyrkans loppis imorgon. Sen har jag också fyllt på i bloggloppisen och även lagt ut ett antal annonser på Tradera.

Vad gör ni en fin söndag som denna?



Hjärtat i bilderna ovan har jag gjort av min mormors gamla knappar. De går i olika grå nyanser och det är en av grejerna jag lagt ut på bloggloppisen idag.

Jag har också lagt in en jättefin julbok där, Julealfabetet...

 

Vill du kika på mina Tradera-annonser klickar du HÄR.

Titta gärna in på Inspirationsfabriken också och se vad de andra fabrikörerna visar.

Kommentarer

Hej där tjejen!

Oo wow så ljuvliga bilder du tagit med ditt säkra öga.. Underbara..

Ja, jag ska ju med starta en bloppis för att bli av med sommarens loppissaker.. hmm.. undrar hur det ska gå..

Ha en fin kväll!

Kram mia
Lilla Blanka sa…
Hej goa vän!

Underbara bilder som alltid!

Ja visst är det så att man fyller på med grejer, även om man rensar så och då känns det som det ökar i större takt än man rensar undan, hihi.

Nu skall jag kika på dina traderaauktioner =)

Kraaaam
Mia
Lilla Blanka sa…
Hej igen, din länkning till tradera funkade inte.. vilket alias har du?
G-STYLE sa…
Hello Carina,
I want to thank you for stopping by at my blog and for the really nice words you wrote about my picturebook.....

I was very honoured to hear that from you, especially because you make such beautiful pictures yourself.

I love your blog and often come to look here when you made new pictures, very inspiring !

have a nice evening, warm greetings from Gea
Hej Carina,
Fina bilder och jättesöta knapphjärtan. Jag borde också ta tag i att sälja lite, suck!!

ha det gott, hälsningar monica
Oh knappar...de ska jag nog börja samla på mig mer av...eller nej...kanske inte ska de. Då blir de ännu mer ziggerarläger här med. :) Förstår dig ganska väl där ;)
Norregård sa…
Hej!!
Du är ju en sån mästerfotograf!!!
Jag har snart fullt överallt här hemma....men vill ju helst inte göra mig av med vad som....Svårt!!
north pal sa…
white terry towels are so beautful as are your button heart shaped. hope you have food luck at your sale. here's the start to what i hope is a good one for you. Bestest,Denise
Sussi sa…
Hi hi hi....känner igen mig i det där med loppisar och Tradera! Ibland kan det bli lite för mycket av det goda...men då får man ta konsekvenserna och sälja, skänka bort eller lägga upp egna Tradera auktioner...så man får in lite nya pengar att göra nya loppisfynd för!
Recycling på hög nivå...eller? Fniss...

Kram
Sussi
Anonym sa…
Så vackra bilder!
Kram Marita i Björkhagen
Jättefina bilder på jättefina saker!
Här hemma försöker vi leva efter devisen "en sak in - en sak ut", men det håller inte riktigt i längden... Fast en gång om året (i samband med att det är antikmarknad i byn) brukar vi ha en rejäl loppis här hemma på gårdsplanen. Alltid lika kul!
Må så gott!
/Anna-Karin
Anonym sa…
Hjärtat var en väldigt fin sak att göra av gammalt arv :)

Populära inlägg i den här bloggen

Flyttloppis/försäljning

Bambugrupp i TineK-stil säljes

Brev från kolonin