Reportage i rom 1•2•3

Förutom badrummet jag skrev om i förra inlägget så har Anna och jag även med ett stort reportage från Tove och hennes familj. Det är alltid roligt när tidningarna visar upp mycket av hemmet tycker jag.
Tove designar och säljer jättefina tavlor som är en personlig tavla med inledande inspiration till en saga i ett. Titta in på hennes sida, Godnattbild!



Vill du vara med i utlottningen av en betongljusstake formgiven av en annan Tove? Titta två inlägg längre ner eller klicka på utlottningsbilden högst upp i högermarginalen.

Kommentarer

va snyggt det var med det svart vita flaggspelet, hmm skall genast fundera på om jag kan ha det i sonen rum :)

Hälsningar
Marie-Anne
Mamma C sa…
Vilka bilder så himla snyggt, och badrummet i inlägget nedan var så läckert.
Kram Mamma C
Knaada sa…
Kul! Rom 1.2.3 är min norska favorit!
Kalasgott sa…
Vilken härlig blogg du har, superfina foton!! :-)
Junk De Lux sa…
Flotte bilder fra et veldig stilig hjem!
Håper alt er bra hos deg Carina!

Klem,Hanne
Tack för titten hos mig :)!! Supersnyggt repotage, jag älskar barnrummet!! Ska kolla in utlottningen.
Ha det så gott!!
Kramar Madeleine
Nydelege bilder av ein vakker heim!
Så godt å vere her inne hos deg! INSPIRERT!

God klem,
E
Lilla Blanka sa…
Hej sötis!

Vilka fina reportage ni har gjort!!!

Och wow den där betongljusstaken från Gräddelin är helt underbar ♥

Kraaaam
syns snart :)
Mia
Stina sa…
Väldigt snyggt!:-)
Stina
Unknown sa…
Fint som snus!

Gläder mig så åt alla de fina reportage ni gör och som vi får läsa om i tidningarnar och magasin.

Ni e verkligen duktiga!

Sträck på Er och var stolta!

Kramisar Jeanette
Hej
Oooh vilken underbar blogg du har.
För mig som är lite ny i bloggvärlden så blir jag så superinspirerad av alla duktiga bloggare.
Din är underbart härlig.
Ha en jätteskön fredag!
Kram
Jessica
kvinna sa…
Hemtrevligt och tjusigt hus.
Det där är verkligen ett hem i min smak, - gillar blandningen av ljust och fräscht och starka färger.
Önskar dig en fin helg!
/Anna-Karin
LOPPISLIV sa…
Vackra vyer, så fina reportage ni gör, köpte leva bo bilagan och har frossat i bilderna med de lila penséerna, så vårigt och fint, och så var ju söta du också med på en bild såg jag :-)) Underbart reportage även det. Ha nu en toppenfin söndag, hoppas ni fick en härlig dag igår, läste på Mias blogg att ni skulle dit. Vi ses väl hos Marie på loppisen i maj hoppas jag. Kram på dig //P

Populära inlägg i den här bloggen

Flyttloppis/försäljning

Bambugrupp i TineK-stil säljes

Brev från kolonin