Värt att vänta på....

Efter en sällsynt intensiv vecka med många fotojobb sitter jag nu med fyrkantiga ögon och bildredigerar....är nog dax att ordna med glasögon att ha när jag sittter länge vid datorn känns det som.

När jag var hemma hos Anna senast fick jag se hennes nya skåp som hennes Morfar snickrat till henne. Såååå himla snyggt! Jag har nu varit och beställt ett liknande. Mitt kommer att bli några centimeter grundare och sen har jag inte fått fatt i fyra likadana hjul....har tre i olika höjder så jakten på ett fjärde industrihjul fortsätter. Har sommaren på mig för skåpet kommer inte vara klart förrän i höst....men det som väntar på något gott.... ;)


Något annat värt att vänta på är utlottningen som börjar imorgon! Det är Suedecoration (Suedeco) som sponsrat med en vinst jag själv sååå gärna skulle vilja vinna.....men denna gång är det NI som har chans att vinna.

Tack för alla era fina kommentarer!
Fortsatt skön lördag önskar jag er!

Kommentarer

Marina sa…
Du inspirerar så med dina härlga bilder!
/Marina
Unknown sa…
åh mitt fina skåp!

ja det kommer att bli fint hos dig med ett Morfarskåp med!!
Nu har jag grundmålat det sista fönsterbågarna.. Härligt!!
Kram kram Anna
Millas hem sa…
Ja, vad snyggt! Han är riktigt "haj" på att snickra Annas morfar! Superfint!

Ha en fin kväll Carina!

Kraaam
AniKas sa…
Jak patrzę na Twoje zdięcia ogarnia mnie spokój i harmonia. Jest w nih pewna magia! :)
LIVS LYST sa…
så fine skap du og Anna får! Så gøy at det er noen i familien hennes som lager det også. Da får møbelet plutselig historie ;O)

Liv
Superfint skåp, hade gärna också beställt ett om jag hade haft möjlighet! =)
Spännande med utlottning, det vill jag inte missa!
Ha en fin kväll.

Kram Emma
Hej gumman,
Idag skulle du helt klart ha varit med mig....

ÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHHHHH - du skulle vägrat att gå hem. Magnus hade nyinvigning av den nya delen i butiken. Jösses säger jag bara. Blev stående en lång stund innan jag kom mig för att gå in vet du.
Du hade älskat det. En liten extra yta, men himmel så mycket den tillför.

Nej, nu ska jag sätta händerna i en ny design. Ett halsband som ska formges och jag är så skaparsugen så det inte är klokt.

Ha en fin lördag min vän!
STOR STOR KRAM!
Jag har beundrat skåpet inne hos Anna och förstår att du vill ha ett liknande!! JAG MED!!

ha det gott! Kram Sanne
Lilla Blanka sa…
Gokväll goa vän!

Ja åh det där skåpet är så himla fint!

Danmark ja, åh nästa gång kan du väl följa med, vi hade så mysigt och mässan är så underbar..!

Kraaaam
Mia
PS spännande med utlottning från Suedeco! Han har ju alltid så mycket fint!
Hej vännen
det skåpet blev verkligen så supersnyggt....
kul att du oxå får ett...
spännande utlottning.
kram i massor
sandra
Millygarden sa…
Det kommer bli jättefint med Annas morfarskåp!

Kram Marina

Populära inlägg i den här bloggen

Flyttloppis/försäljning

Bambugrupp i TineK-stil säljes

Brev från kolonin