Tack alla ni goa för era nyårshälsningar och fina ord om min nyårskrönika.

Vill att ni ska veta att de orden värmde riktigt gott i hjärtat!

Nyåret firades in tillsammans med min fina vän Anna och hennes familj.
Tack Thomas för hjälpen jag fick att skapa en ny sida på bloggen
som visar alla inlägg med etiketten Reportage.
Så nu kan ni klicka på knappen Reportage direkt under headern ifall ni
vill göra en tillbakablick bland alla publicerade reportage.

Har just ätit en lugn och mysig frukost vid tända ljus. Ute är det fortfarande svart och 
snart ger jag mig iväg på årets första fotouppdrag tillsammans med Johanna.
Hoppas att det går bra trots att jag fått ärva sonens ögoninfektion.
Tack och lov läkte hans ögon snabbt, något det dessvärre inte gjort på mig :/



Kommentarer

Hej!
Så fin din årskrönika är!!! Det är alltid kul att följa dina inlägg.
God fortsättning.
Kram Anna
mariasvitabo sa…
Jättefina bilder (som alltid) i krönikan! Det är så roligt att följa din blogg!

Kram Maria
Ja jösses vilket fint bloggår du bjöd oss på :) Tack!

Kram Tina
Underbara bilder fina färger... Tack för en fin Årskrönika!
Alltid lika ljuvligt att kika in här...

God fortsättning!
Kram Malin
Hej
Vilken underbar krönika, jag har scrollat upp och ner och upp igen :)
Dina bilder är alltid så underbara och vackra, det får verkligen en liten hobbyfotograf som mig att bli lite avundsjuk :)
ha en fin dag och lycka till med reportaget.
Kram
Jessica
linnea-maria sa…
Åh vilka fina flingor på bilden. Jag har precis uppdaterat mitt bloggergränssnitt till det nya och ändrat layouten. Men nu måste jag göra alla ändringar i html, vilket inte är helt lätt, annars försvinner mina inställningar, med bakgrund osv :P. Jag är sugen på att göra såna där flikar jag med, jag ska försöka fundera ut hur det går till bara, utan att sabotera alla inställningar som redan är gjorda. Kram /Therese
Malin's Hus sa…
Läste precis din årskrökika, kanon!!!!! Vilka vackra bilder och en massa inspiration, må bäst o god fortsättning! Kram kram
Nydelege bilder! Takk for all inspirasjon i 2011! Og godt nytt år!

Kram,
e :)
Hej vännen
Hoppas du känner dig bättre och att allt gick bra idag :)

ha en mysig kväll
kram
sandra

Populära inlägg i den här bloggen

Flyttloppis/försäljning

Bambugrupp i TineK-stil säljes

Brev från kolonin