Easter Eggs

Hej, hur har ni det?

Har varit så himla gott att vara ledig några dagar.
Koppla av nästan helt från studier och arbete och bara vara. 

Helt utan arbete har det dock inte varit...idag har jag varit iväg i regnet
och fotat på uppdrag av en tidning. Inget betungande alls MEN...
kameran blev rejält blöt under fotograferingen, och väl tillbaka
i bilen torkade jag av den så gott det gick, men nu fungerar den inte!
Gaaaah!!!

Ja ja....nu ligger den isärplockad på tork och jag hoppas att
den sansar sig om någon timma eller två.

Här kommer en lite närmare titt på påskäggen jag gjorde...





Kommentarer

Jag brukar dra en plastpåse över kameran och ha hålet ut mot linsen. Hoppas det torkar och fungerar som vanligt igen sen. Kram kram!
G:a Affären sa…
Så snyggt med vita ägg, ja grenen, flaskan, hela konceptet! Helläckert.
Hoppas kameran återhämtar sig, snart. Det var en bra idé Angelica.
Ha det gott,
/Cia
Hallå Carina, så förbaskat snyggt med dina egengjorda vita ägg på den vackra kvisten i flaskan, smakfullt!! Mari.
kråke sa…
Härligt snygga ägg:)) hoppas kameran piggnar till:))

Kram och ha en mysig annandagpåsk:))

Kråke
Så vackra äggbilder! Hoppas kameran återhämtar sig. Kram Johanna
Tinas bo sa…
Superfina ägg!!

Hoppas kameran funkar igen...

Kram Tina
Here we can see that less is more, your photos are very plain and that's the reason they are so beautiful...
Kamomilla sa…
Ganska tåliga borde de vara, men inget är ju helt vattentätt heller..
Marie sa…
Så vackra ägg Carina!

Hopps allt ordnar sig med kameran, låter inget kul alls!

Ha en riktigt mysig kväll!
Kramar Marie
LIVS LYST sa…
Så herlig påskepynt du har laget i den skjønne kvisten. Så enkelt, så genialt vakkert.

Ha fine dager!

Klem fra Liv
Så fantastiskt "träffsäkert" !!! Underbara bilder.

Kram Anette
Gabriella sa…
Så vackert det ser ut!
Hallå igen, tack för din kommentar! Jo, den där har jag köpt på Ikea för flera år sen, jag kikade in på deras sida för att se om de hade ngt ännu men det verkar dessvärre inte så men jag tror de är lätta att hitta, Åhléns kanske?? Lycka till!!
Hej fina Carina!

ÅÅÅ, vilka ägg...helt underbara!!!!! Nej, så hemskt att den lagt av...HOPPAS att den funkar morgon. Min kamera la av under ett bröllop en gång, precis när cermonin började...det var ett utomhusbröllop med närmare -20 grader..men det var batterierna som spökade och funkade igen efter värme inomhus.

Tänker mycket på dig...och för den ovärdeliga hjälp du gav mig...så fint gjort av dig. Varmaste TACK ännu en gång!

STOR KRAM
Hanna
ruma sa…
Hello, Made in Persbo...Carina.

  Lovely your works, full of JOY!

  Thank you World-wide LOVE, and, your Support.

  The prayer for all peace.
  I wish You all the best.


 Thank you visit to the garden of the cherry blossoms.

Have a good day. from Japan ruma ❀
Olga sa…
Skrämmande med kameran!!
Hur mår den nu?
Great post,I really like your article
LIVSGLITTER sa…
Här har jag aldrig varit förut, vilken underbar blogg och vackra bilder! Lägger till dig inne hos mig ♥ Ha en fin kväll!

Populära inlägg i den här bloggen

Flyttloppis/försäljning

Bambugrupp i TineK-stil säljes

Brev från kolonin