Yoga och grovarbete...

Igår började jag en ny yogakurs, min första fortsättningskurs, tidigare har jag bara gått nybörjarkurser. Svettigt men gott för kroppen.

Idag har jag och sonen varit ute i en av hagarna (en jag inte ska ha kvar eftersom hästarna inte är kvar längre och getterna inte behöver så mycket bete). Jag började plocka ner staketet medan L lekte i skogskanten.

Har hunnit läsa nästan halva "Växla ner!"-boken som jag skrev om i förra inlägget. Gillar den! Så här står det på insidan av omslaget..."Det här är en bok för dig som vill må bra. Som vill köpa saker som håller, äta mat som inte dödar och slippa en hjärtinfarkt vid fyrtiotvå. Som vill att jordklotet ska leva och att barn och barnbarn ska ha en planet att bo på."

Kommentarer

Har inte hört talas om boken tidigare, men blev nyfiken nu. Gillar verkligen tänket. Är en bokälskare av stora mått. Tack för tipset och för en fin blogg! Önskar dig en härlig vecka :)

Populära inlägg i den här bloggen

Flyttloppis/försäljning

Bambugrupp i TineK-stil säljes

Brev från kolonin