Award...

För några dagar sedan fick jag en sån fin award från rara Cin med bloggen Börjelundskan. Tack gumman! Jag är hemskt dålig på att ge awarder vidare och att komma på 7 saker att berätta om mig själv...men jag gör ett försök denna gång...

Jag vill ge awarden vidare till dessa 7 härligt inspirerande bloggerskorna...

Anna-Malin, Helt Enkelt
Hanna, Hannas Form
Marie, Vita Ranunkler
Gua, Hvitur Lakkris
Camilla, CaisaK
Mia, Lilla Blanka
Lotta, Fyra årstider...

Sen var det 7 saker om mig själv...

1. Av all vacker fågelsång har Koltrastens lite vemodiga sång om vårkvällarna en alldeles speciell plats i mitt hjärta.

2. Jag faschineras av Tranans kraftfulla trumpetande. Är nämligen övertygad om att det är det närmaste vi kommer urtidens ljud.

3. Jag är en "kattmänniska".

4. Har ända sen jag var liten samlat på gamla grejer.

5. Redan som liten samlade jag också på sten...och även det gör jag än idag :) Kan sitta på en stenig strand i timmar och känna på mjukt slipade stenar med vackra former och färger.

6. Gillar inte när det blåser, men tycker att det är roligt att fota höga vågor ute vid havet.

7. Tankar min bil med lokalt producerad biogas...och önskar att det är något som alla andra gjorde med sina bilar också!

Kommentarer

Lev Vackert sa…
Grattis söta du!!! Kram Petra
Å tack snälla för den awarden. Jag är också dålig på att ta emot dem och visa dem, men jag säger stot tack för att du valde just mig det värmer!!!! Dina bilder är underbara!
Kram Lotta
Congratulations!!

Have a happy SUNday! Lovely greetings, Ingrid
Lilla Blanka sa…
Gomorron gumman!

Grattis och tack snälla för att du tänkte på mig när du skulle dela ut awarden! *kram*

Jag är dålig på att följa upp sånt här men det värmer i mitt hjärta att jag fick den.

Idag hade jag en liten fundering på att åka till Antikladan, vi får se vad Niclas säger. Det beror lite på om vi "kör fast" i köket nu :)

Kraaaaam
Mia
oh ja da hast du supper schöne blogs ausgesucht. traumhaft. grüässli daniela

Populära inlägg i den här bloggen

Flyttloppis/försäljning

Bambugrupp i TineK-stil säljes

Brev från kolonin