Vårt badrum i Allt i Hemmet

Heej!
Som många av er redan sett är vårt badrum med i Allt i Hemmet nu (4/2011). Det är Johanna Flyckt och Mari Eriksson som gjort reportaget.

Bilden av tidningens framsida tog jag för en stund sedan...kolsvart ute och lampbelysning inne=inget jag behärskar....så därför lakade jag ur färgerna istället så de fick en lite gammaldags blek ton. Vad tycker ni? Funkar den eller hjälpte inte urlakningen?


Lägg också märke till sjalen i rosablommigt. Tycker om att "inreda" med sjalar och andra kläder för att ta upp och förstärka färger. Köpte den i helgen på Gekås i Ullared. Det var andra gången jag var där (15 år sedan sist) och denna gång hade jag personlig guide som proffsigt styrde mig mellan hyllor och våningar. 
Med mjölksyra i låren och krampande luftrör sprang vi sen uppför backarna till parkeringen med våra överlastade kundvagnar, 5 papp fattigare men 5 ton dasspapper rikare!

Nä hörrni, nu ska jag kolla hur det går för min lille ghost buster som vilt springer omkring i nedsläckta rum iförd lackskor och motorsåg. Men det gäller att inte skratta! För han kan döda vad som helst ;)))
Bu hu på er!

Kommentarer

Oj, det har jag missat, jag som har tidningen, måste bläddra igenom den snabbt och kika lite... Vad roligt förresten att få vara med i Allt i Hemmet.

//Elvira
Unknown sa…
Får springa iväg och köpa tidningen imorrn :))
Kram Maria
Hej kära vän,
Vad underbart du får det att låta om Ullared :)
Kan se dig och Anna ha ha
Tycker att bilden blev läcker.
Vilken söting roligt med all fantasti.
min stora dansar och sjunger Popular med Eric Saade.
kram kram sandra
Mamma C sa…
Får ta och köpa tidningen, ska höra först så inte mamma redan köpt den.
Kram mamma C
Anonym sa…
Hej Carina!!!
Jag har sakt det förut men säger det igen,det finns inget vackrare än ditt badrum.
Imorron öppnar jag och min goa vännina Marie dörrarna till vår butik,med en blandning av Antikt,blommor,inredning och delikatesser.
Kraam Therese
(www.herbretantik.se)
Knaada sa…
Bu hu, det lät läskigt :)

Mina småmarodörer tar sig ett nap och jag försöker få mig en timme mammasurf...

Jag gillar bilden!
LOPPISLIV sa…
Jaaa jag såg reportaget, jättefint, ni har ett underbart vackert badrum Carina!! Hämtar inspiration eftersom vi snart ska börja på att renovera vårt lilla (endast 7-8 kvm) stora badrum. Ha en fin söndag. Kraaaam P

Populära inlägg i den här bloggen

Flyttloppis/försäljning

Bambugrupp i TineK-stil säljes

Brev från kolonin