Belgisk hylla i industristil säljes

Lovade ju att jag skulle återkomma senare idag, och det är nu det...
Jag har motvilligt bestämt mig för att sälja min fina gamla hylla
från en belgisk lanthandel. Jag har köpt den hos Vintage by Nina.com
Perfekt som en rymlig och originell skohylla i hallen, eller som
förvaring för tidningar eller böcker.
Jag tycker den är hur charmig som helst med sin ruffa industristil
men nu är det dax för den att få ett nytt hem.


Måtten på hyllan är, Höjd 188 cm, Bredd 48 cm, Djup 35 cm.
Skicka mig ett mail om du är intresserad.
HYLLAN ÄR SÅLD!

Kommentarer

Lovely! I wish I had one in my studio.
Svenja sa…
so cool, i wish i would have space for this :(
enjoy your evening, svenja
Den blir nog inte så svårt att bli av med;) Kram

Populära inlägg i den här bloggen

Flyttloppis/försäljning

Bambugrupp i TineK-stil säljes

Brev från kolonin