Ströms säteri

Lördagens loppis hos Marie i Hjo blev fantastiskt lyckad
trots tuffa vindar och lättande tält. Hela Maries familj var
där som ett supportteam som förankrade tält och såg till att
allt fungerade som det skulle.
Många var det som hittade dit och det var inte bara de som fyndade
fina saker utan även jag fick med mig annat hem än jag hade
med mig dit. Köpte ett par riktigt fina saker av Pernille och
Kurt. Visar om några dagar vad det var för fint jag köpte.
Titta in i deras webshop vet ja.

I senaste numret av Gods & Gårdar, Nr 5/2012 har Anna och 
jag med ett reportage från vackra Ströms Säteri i Värmland.
Tack Thorbjørn och Nora för en fin dag hos er!


Klicka på bilden om du vill se den större.

Kommentarer

Hej Carina.

Tak for hilsen - Og tak for nogle super, fantastiske og hyggelige dage i HJO. Håber ikke der skal gå et år igen - inden vi ses. Glæder mig til at se hvor fint du får placeret dine indkøb :-) Knus og Kh Pernille og Kurt
Nellie sa…
Var lika kul med loppisen som förra året. Får världens kick av all glada som besökte den. Och så är det ju trevligt att träffa de rara säljarna. Var faktiskt lika duktig på att inte handla som jag hade tänkt mig! Men jag har flera "icke inköp" som jag ångrar idag när jag tittar på bilderna :(. Säg bara till om du ger dig in i röja o rensa-branschen! Jag hänger på!! Kram
Marie sa…
Ska bli spännande att få se var de vackra möblerna får bo hemma hos dig!

Var så roligt att träffa dig igen Carina, nu måste vi göra om det snart igen!

Kram Marie
24 sa…
herlige bilder du viser :)

ha ein fin dag.

Henriette

Vi har en liten give away på gang, kom og bli med.

Populära inlägg i den här bloggen

Flyttloppis/försäljning

Bambugrupp i TineK-stil säljes

Brev från kolonin