Tänker tankar

I går var min underbara mor och moster här hemma och hjälpte mig
få ur alla husets innanfönster. Tack snälla ni! Vad gjorde jag utan er?
Så nu skimrar ljuset in från alla håll i huset genom tunna rutor.
Det känns nästan som att man flyttar ut i naturen.
Fåglarnas sång hörs så tydligt.
Nu är det sommar!


Jag har mycket på gång nu. Dels sådant som att jobba och studera,
men det är inte bara det. Det händer väldigt mycket inne i huvudet
nu också. Tankar, drömmar och idéer som jag vill förverkliga.
Vem vet....kanske blir något av det verklighet, och i så fall får ni
så klart reda på vad det är ;)))

Kommentarer

Så härligt att ha kommit närmare naturen :)

Och så spännande med dina tankar och funderingar, ibland sår man ett litet frö som ligger och gror inne i huvudet - rätt som det är så har det växt sig till något stort...

Jag önskar dig en fin kväll!
G:a Affären sa…
Trodde jag nästan var ensam om att ha innanfönster! Varje höst är jag lite fundersam om det fortfarande finns klisterremsor att köpa, så bra att vi är fler då. Visst är det en härlig känsla att få plocka ur dem och komma närmre naturen, och sedan blir det dessutom mer plats för mer yviga växter.
Spännande med dina drömmar och idéer.....!!!!
/Cia
Kamomilla sa…
Oj vad härligt det låter. kreativiteten flödar?
Låter härligt med sommarfönster ! :D Lycka till med dina tankar & ideer !
Kram Anki
Lilla Blanka sa…
Hej fina vän!

Tänkte lite extra på dig idag, vet inte riktigt varför, men det var väl en av universums trådar som drogs i så att mina tankar fördes till dig ;)

En stor kram kommer här <3

Innanfönster, det hade vi på vårt förra hus. Lite mysigt både när de tas ur och sätts i :))

Kram
Mia
Härligt med tankar, draömmar och idéer!!! Det kommer man långt med!! Kram kram!

Populära inlägg i den här bloggen

Flyttloppis/försäljning

Bambugrupp i TineK-stil säljes

Brev från kolonin