Bambugrupp i TineK-stil säljes

Hej vänner!


Om några dagar ska jag sätta ut en annons på Blocket men jag tänkte
ge er chansen först ifall någon av er skulle vara intresserad.

Det jag ska sälja är en gedigen och fin vintage bambugrupp i TineK-stil.
Soffa, två fotöljer och bord med glasskiva.
Det är väldigt nätta möbler så det passar perfekt för den som
vill ha en hel grupp men inte har plats för något stort och vräkigt.

Möblerna är/har varit lackade, men lacken flagar (tack och lov)
så de har börjat bli så där härligt trävita som bara bambu kan bli :))).

Inga dynor finns, men de svartvita kuddarna "Spunk" från TineK
kan köpas till om man skulle vilja.

Pris för hela gruppen: 1500 kr
SOFFGRUPPEN ÄR SÅLD

Kuddar inkl innerkudde, från TineK: 250 kr/st
TINEK KUDDARNA ÄR SÅLDA

maila mig om du är intresserad
info[snabela]vitmossavintage.se








Kommentarer

Såg ju jättemysig ut...
Nu har jag lagt till dej på min blogglista. Jag inspireras mycket av dej:)
Kram Annika
Anneli sa…
Snygg!

Ja då vet jag att du inte bor i Skövde.

Har du fått användning av spetshandskarna?
Söker du roliga ,unika,och äkta shabby chic/industriprylar till något reportage eller så ,så vet du var vi finns.

Ha en fin sommar,
Kram Anneli

Populära inlägg i den här bloggen

Flyttloppis/försäljning

Brev från kolonin